خلاصه حوادث اینجا

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم آنلاین ، علی نیک‌روش در شرق استان تهران با اشاره به وقوع دلخراش سانحه رانندگی مقابل مرکز معاینه فنی خودرو در محور دماوند- فیروزکوه اظهار کرد: یک دستگاه وانت به دلیل پنچری چرخ خود در کنار جاده توقف می‌کند.

وی افزود: راننده وانت در حال پنچری چرخ بوده که متأسفانه یک دستگاه کامیون با راننده این وانت برخورد می‌کند و منجر به فوت آن می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه تصریح کرد: بر این اساس، راننده کامیون پس از وقوع سانحه متواری می‌شود که توسط کلانتری شهر آبسرد دستگیر شد.

نیک‌روش گفت: علت سانحه مذکور، بی‌توجهی کامیون به جلو و بی‌احتیاطی راننده وانت بود که نباید در کنار محور متوقف می‌شد.

وی ادامه داد: راننده خودروی وانت می‌توانست کمی جلوتر برود و در شانه خاکی جاده توقف کند و سپس پنچرگیری خودروی خود را انجام دهد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه بیان کرد: متأسفانه فرزند 6 ساله راننده وانت نیز شاهد سانحه دلخراش بود و صحنه بسیار غم‌انگیزی را در این سانحه به وجود آورد.

منبع: فارس

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:03

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سامان غنی‌زاده با اشاره به دو مورد قتل اخیر در شهر خوی اظهار داشت: چند روز پیش مردی دختر جوان خود را در نزدیکی‌های میدان ولایت فقیه خوی، با اسلحه گرم به قتل رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی گفت: از قرار فرزندش با پسری ارتباط داشته و با یکدیگر دوست بودند در حالی که پدر مخالف ارتباط بین آنها بود، برای همین در حین سوار شدن دختر به خودروی پسر، او را از پای در آورد.

دایی خواهر زاده اش را به قتل رساند

غنی‌زاده با اشاره به قتل دوم در خوی تصریح کرد: قتل دوم نیز به‌دلیل اختلافات خانوادگی در خوی رخ داده و دایی خواهرزاده‌اش را به قتل رسانده است.

منبع: تسنیم

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:03

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی شکایت پسر جوانی مبنی بر به گروگان گرفته شدن وی توسط چند مأمورنما به مدت یک شبانه روز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: طبق اظهارات فرد ربوده شده، متهمان با سوء استفاده از لباس پلیس و خودروی مجهز به چراغ گردان، وی را در مسیر تردد روزانه متوقف کردند و ضمن بستن چشم های شاکی با تهدید و زور او را به نقطه نامعلومی انتقال داده اند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهمان با اخذ رمز کارت های بانکی فرد ربوده شده در حدود 800 میلیون ریال از حساب وی برداشت و سپس نامبرده را در بیابان های حاشیه شهر رها کرده اند.

سرهنگ ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با مطالعه دقیق پرونده با بهره گیری از علوم و فنون پلیسی، سرانجام محل اختفای دو تن از متهمان را در شهرهای همجوار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، تابلو ایست و بازرسی، دو عدد افشانه و مقادیری طلا و جواهر که با وجوه مسروقه خریداری شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این متهمان، آنان به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به این کار کرده اند که در عملیاتی دیگر سرکرده این باند در حالی که ملبس به لباس پلیس بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این که مجرمان دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، افزود: اشراف اطلاعاتی از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است و ماموران بصیر و پرتلاش نیروی انتظامی اجازه نخواهند داد، معدود افرادی نظم، آسایش و آرامش مردم را به هم بزنند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:56

به گزارش جام جم آنلاین، «الخاندرو فوئنتس»، خواننده 45 ساله و سرشناس، خارج از استودیو «شیکاگو» پس از شلیک 3 گلوله به صورتش کشته شد.

او دقایقی پس از حادثه جانش را از دست داد اما به دلیل اینکه خانواده‌اش از مکزیک به مراسم دفنش برسند، جسد وی را در سردخانه نگهداری کردند.

هنگامی که «الخاندرو» در ماشین شخصی خود بود، فردی ناشناس و نقابدار به او نزدیک می‌شود و سعی می‌کند او را از خودرو بیرون بکشد اما با مقاومت مواجه می‌شود، در این لحظه قاتل اسلحه را از کمرش بیرون کشیده و با شلیک 3 گلوله «الخاندرو» را هدف قرار می‌دهد.

جالب اینکه؛ قاتل از دست پلیس می‌گریزد و اطلاعاتی از وی موجود نیست، نام مظنونی هم در پرونده ثبت نشده‌ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:56

به گزارش جام جم آنلاین، سید مصطفی مرتضوی درباره آخرین وضعیت حادثه آب گرفتگی و سیل در استان آذربایجان شرقی گفت: در 48 ساعت گذشته شهرستان‌های تبریز، مرند، هریس، شبستر و چاراویماق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ١٠ شهر و روستا و ۷۲۰ تن خدمات امدادی دریافت کردند، افزود: ۵۰ تن از آسیب‌دیدگان در مساجد اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با کمک ۳۱ دستگاه موتورپمپ و لجنکش آب معابر و 138 منزل مسکونی تخلیه شد.

مرتضوی تصریح کرد: تاکنون ۲۴ تیم امدادی شامل ۹۱ امدادگر در عملیات مهار سیل و آبگرفتگی معابر و منازل آذربایجان شرقی مشارکت داشتند. ضمن اینکه امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان‌های مرند و شبستر همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:56

به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت 02:30 بامداد 16 خردادماه ماموران یگان کلانتری 102 پاسداران در حین گشت زنی در موقعیت خیابان پاسداران به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ پلاک مخدوش با چهار نفر سرنشین مظنون شدند.

ماموران در بررسی های صورت گرفته دریافتند ساعتی قبل همین خودرو با راننده تقریبا میانسال وسه نفرجوان در خیابان پاسداران بوستان9 اقدام به زورگیری با تهدید چاقو کرده و یک دستگاه گوشی به سرقت برده بودند.

بلافاصله ماموران درصدد متوقف نمودن خودرو برآمدند که راننده خودرو با مشاهده واحد گشت اقدام به فرار در خیابان گیلان کرد و به اخطار پلیس نیز توجهی نکرد و به حرکت خود ادامه داد.

در نهایت ماموران با شلیک یک تیر هوایی و 12 تیر جنگی به سمت سارقان موفق به اصابت گلوله به لاستیک عقب خودرو شده و در میدان بنی هاشم خودرو متوقف شد.

پس از توقف وسیله نقلیه یک نفر از سارقین که خود را «شعبان بی مخ» معرفی کرد دستگیر و بیان داشت: بله قبول دارم بنده با همکاری 3 نفر از دوستانم اقدام به سرقت گوشی موبایل در خیابان بوستان 9 کرده ایم.

وی بیان داشت: خودرو متعلق به فردی به هویت «منصور» است که در میدان شوش با وی آشنا شدم. دو نفر دیگر از همدستانم افرادی به هویت «مهرداد» (29 ساله) و «حامد» بوده که پاتوق هر سه نفر در میدان شوش است که با این افراد باندی را تشکیل داده و اقدام به زورگیری در محدوده پاسداران می کردیم.

رئیس کلانتری 102 پاسداران با اعلام این خبر، افزود: در تحقیقات پلیسی از متهم مشخص شد اعضای باند اقدام به سرقت کوله پشتی یکی از شهروندان در خیابان سهروردی کرده اند که پس از بررسی و تماس با صاحب گوشی سرقتی مشخص شد شاکی به هویت «نوید» است و پس از حضور در کلانتری متهم را شناسایی کرد.

سرهنگ رضا صادقی پور خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده خودرو به پارکینگ منتقل و پرونده متهم جهت کشف سایر جرایم و همچنین دستگیری همدستان متواری اش در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

به گزارش جام جم آنلاین ، رسانه‌های محلی ترکیه از برخورد مرگبار یک قطار با یک مینی‌بوس خبر دادند که در این حادثه تا کنون 7 نفر کشته شده‌اند.

آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی به محل حادثه در شهر «یارت‌یاشی» مرکز استان «الازیغ» اعزام شدند.

این قطار مسافربری از شهر «تاتوان» در استان «بتلیس» به سمت «آنکارا» پایتخت این کشور در حرکت بود که در شهر یارت‌باشی با مینی‌بوسی در تقاطع خیابان برخورد کرد.

بر اساس گزارشات اولیه هفت نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و اقدامات امنیتی در محل حادثه شدت گرفته است.

منبع: فارس

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، ساعاتی پیش در درگیری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ماهشهر با سارقان مسلح در بندر امام، یک مأمور آگاهی به شهادت رسید و دو مأمور دیگر نیز مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، وضعیت یکی از مأموران وخیم گزارش شده است.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

به گزارش جام جم آنلاین ، مأموران پلیس در ایالت پنسیلوانیای آمریکا در خانه مردی ۵۱ ساله، دوازده دختربچه را یافتند که با وی زندگی می‌کردند. این دختران بین ۶ ماه تا ۱۸ سال دارند. بزرگترین آنان زمانی که ۱۴ ساله بوده، از سوی والدینش به این مرد "هدیه" داده شده است. این دختر اینک ۱۸ ساله است و از این مرد ۲ فرزند شش ماهه و سه ساله دارد.

پدر این دختر به پلیس گفته است که او چهار سال پیش به عنوان تشکر دخترش را به این مرد ۵۱ ساله داده، زیرا این مرد در آن زمان وی را از یک تنگنای شدید مالی نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه پدر و مادر این دختر نیز به همراه ۹ دختر جوان‌ترشان در این خانه سکونت داشته‌اند.

این مرد که هویت وی فاش نشده در فیسترویل، در ۲۰ کیلومتری شمال شرق پنسیلوانیا سکونت دارد.

همسایگان این مرد پس از آنکه متوجه شدند، دختران ساکن در خانه هیچ‌کدام به مدرسه نمی‌روند، با پلیس تماس گرفتند. تمامی دختران ساکن در این خانه از جمله این مادر ۱۸ ساله و دو فرزندش اینک تحت مراقبت نهاد حفاظت از کودکان قرار دارند. با این حال طبق گفته مقامات، تا به این‌جا شواهدی علیه بدرفتاری با این دختران مشاهده نشده است.

این مرد ۵۱ ساله اینک در بازداشت به سر می‌برد و قرار است از جمله به اتهام تجاوز جنسی به دختری زیر سن قانونی محاکمه شود. والدین این دختر ۱۸ ساله نیز دادگاهی خواهند شد.

علیه پدر این دختر به اتهام همدستی در تجاوز جنسی و علیه مادر وی به اتهام اهمال در مراقبت از فرزند شکواییه‌ای تنظیم شده است.

منبع : دویچه وله

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:36

اسمش سعید است و حالا 40 سال دارد. تا این سن معلم بوده و با دانش‌آموزان مختلف سروکار داشته است. می‌گوید با عشق به دانش آموزان درس می‌دهد. ساعت‌های حضورش سر کلاس، حس می‌کند همه خوشی‌های دنیا در همان کلاس کوچک خلاصه شده است.

تا سال قبل در تاکستان قزوین زندگی می‌کرد اما زندگی فقط در یک شهر او را راضی نگه‌ نداشت. دوست داشت با اقوام مختلف آشنا شود به همین دلیل از شهر خود انتقالی گرفت و به شهرستان جم رفت.

در ظاهر همه چیز در زندگی این معلم عادی بود تا این‌که او یکی از راز‌های زندگی خود را برای همکاران جدیدش تعریف کرد. داستان قدیمی‌اش را گفت و بسرعت در فضای مجازی سر و صدا کرد. سعید حاجی‌زاده حالا با گذشت 15 سال از کار خیری که انجام داده بود، به عنوان معلم فدا کار شناخته شده‌ است. این معلم 15 سال قبل یکی از کلیه‌های خود را به دانش‌آموزی 18 ساله اهدا کرده بود و به گفته خودش، حتی مادرش هم از این موضوع خبر نداشت.

وی در این باره می‌گوید: «15 سال قبل من از یک تصادف شدید به طور معجزه‌آسایی نجات یافته و زنده ماندم. همان زمان بود که تصمیم گرفتم به شکرانه این لطف خدا، کار خیری انجام دهم و به فکر اهدای عضو افتادم و با مراجعه به کانون حمایت از بیماران کلیوی شهر قزوین، برای اهدای عضو آمادگی خود را اعلام کردم.»

سعید حاجی‌زاده در آن زمان موضوع را فقط با همسرش در میان گذاشت. همسر این معلم فداکار نیز مانند خودش به کار خیر« نه» نگفت و او را تشویق به اهدای عضو کرد. مدتی بعد، از کانون حمایت از بیماران کلیوی با او تماس گرفتند و خبر دادند که یک متقاضی برای کلیه او پیدا شده است. درخواست‌کننده کلیه یک پسر دانش‌آموز 18 ساله به نام روح‌الله بود که کلیه‌هایش از کار افتاده و دیالیز می‌شد.

آنها برای انجام عمل به بیمارستان شریعتی تهران آمدند. عمل با موفقیت انجام شد و تمام. معلم دیگر نه حرفی از اهدای کلیه زد و نه از فداکاری.

وی درباره چگونگی برملا شدن رازش می‌گوید: پس ازمدتی که به روستای جم منتقل شدم، یکی از معلم‌ها رفتار مرا زیر نظر گرفت و متوجه شد آب و چای زیاد می‌نوشم و رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کنم. او چندبار از من دلیل این رژیم غذایی را پرسید تا این‌که ماجرای اهدای عضو را برایش گفتم. از شانس من این معلم مسئول یک سایت خبری بود و این خبر را در سایت منتشر کرد و مردم باخبر شدند.

حاجی‌زاده درباره اخبار گوناگون در سایت‌های مختلف گفت: هر سایت یک خبر مختلف را منتشر کرده است. یکی نوشته، گیرنده کلیه از دانش‌آموزانم بوده، دیگری نوشته است چند روز قبل کلیه‌ام را اهدا کردم ولی در اصل حقیقت همان بود که گفتم.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:21

به گزارش جام‌جم ، ساعت 5 بامداد یکشنبه مردی در تماس با پلیس شهرستان زرند استان کرمان از گرفتار شدن سه جوان در آتشکده زرتشتیان در روستای رشک علیا خبر داد.

ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند مرد میانسالی همراه چند نفر دیگر کنار آتشکده متروکه ایستاده‌اند.

این مرد مدعی بود، پسرش در زیر آوار گرفتار شده و از طریق دوستان فرزندش، متوجه موضوع شده است.

با اطلاعات به دست آمده، نیروهای امدادی برای کمک به مرد گرفتار وارد عمل شدند.

علی دشتی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند کرمان در این باره به جام‌جم گفت: با تلاش بی‌وقفه امدادگران، اجساد دو نفر از افراد گرفتار در زیر آوار بنای آتشکده زرتشتیان که غیرفعال و متروکه بود، خارج و با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. یکی از آنها از اهالی شهرستان زرند بوده و نفر دوم هنوز شناسایی نشده است. تحقیقات محلی نشان می‌دهد ریزش بنای آتشکده متروکه ساعت 22 شنبه رخ داده است. یکی از افراد فراری در این ماجرا، کارگر یکی از کارخانه‌های شهر بوده است.

وی تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده در این زمینه، دو متهم فراری پرونده شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. به محض دستگیری این دو نفر و ادامه تحقیقات از آنها در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کشف جسد 3 قربانی

رضا جعفری، مدیر روابط عمومی اورژانس استان کرمان نیز به جام‌جم گفت: ساعت 5 بامداد یکشنبه امدادگران اورژانس از طریق تماس مردمی از ماجرا باخبر شدند. دو گروه از امدادگران اورژانس زرند و کیانشهر با حضور در محل مشاهده کردند خودروی آنها در اطراف آتشکده متروکه پارک شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این افراد از شب گذشته در آنجا بوده‌اند که مردم نیمه‌شب متوجه ماجرا شده و قصد کمک به آنها را داشته‌اند که موفق نشده بودند.

امدادگران اورژانس در ادامه بررسی‌ها دریافتند، این افراد برای رسیدن به آتشکده وارد تونلی شده و به دلیل ریزش سقف تونل، گرفتار شده بودند.

جعفری تصریح کرد: این در حالی بود که امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی نیز برای کمک به امدادگران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند. این گروه‌های عملیاتی ، عملیات نجات را از همان ساعات 5 بامداد آغاز کردند اما آواربرداری به سختی انجام می‌گرفت تا این که ساعت 10 صبح گروه‌های امدادی توانستند بخشی از آوار را کنار زده و جسد دو مرد جوان را از زیر آوار تونل خارج کنند. جسد سومین جوینده گنج نیز عصر دیروز از زیر آوار خارج شد. دو نفر از قربانیان از اتباع افغان و نفر دیگر ایرانی و بومی منطقه بوده است.

در جست‌وجوی اموال مردگان

عنایتی، مسئول تیم اعزامی هلال‌احمر به محل حادثه در این باره گفت: محل حادثه دخمه زرتشتیان بوده که مردگان را با لوازم شخصی‌شان در آنجا دفن می‌کردند. این افراد احتمال می‌دادند در زیر دخمه لوازم با ارزش و عتیقه‌ای پیدا کنند.

به همین دلیل از راه‌های زیرزمینی برای رسیدن به آنجا استفاده کرده بودند. اجساد قربانیان را با کمک سگ‌های آموزش دیده هلال‌احمر کشف کردیم. اگر دو جوینده گنج دیگر از آنجا فرار نمی‌کردند زودتر موفق به یافتن اجساد می‌شدیم.

مرگ جوینده گنج در چاه

مردی که به قصد یافتن اشیای تاریخی و عتیقه وارد چاهی در اطراف شهرستان ایوان شده بود، براثر گازگرفتگی فوت کرد.

به گزارش ایرنا، بامداد شنبه پنج نفر به طمع کشف اشیای تاریخی و عتیقه وارد چاهی در اطراف شهرستان ایوان استان ایلام شدند که دچار گازگرفتگی شده و یک نفر از آنان به‌دلیل خفگی فوت کرد. این حادثه در محل تپه خزینه بین روستاهای جوب گوهر و کله جوب از توابع شهرستان ایوان رخ داده است.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:21

به گزارش جام جم آنلاین ، سودابه برمک مادری که در روزهای گذشته در هنگام تولد نوزادش جان به جان آفرین تسلیم کرد با وصیت خود و ایثار خانواده اش با اهدای اعضا خود توانست جان ۱۰ بیمار را نجات دهد.

با پیوند عضو این زن فداکار از امروز ۱۰ بیماری که با مشکلات ناشی از بیماری در رنج و درد بودند توانستند به زندگی بازگردند و به حیات خود ادامه دهند.

مراسم تشییع مرحومه سودابه برمک اهداء کننده عضو امروز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:21

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالغفور حسینی در گفت وگو با تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: ساعت 13:30 ظهر امروزیکشنبه در خیابان ولایت، ولایت 4 بر اثر حمله افراد مسلح، یک معلم و همسرش کشته شدند.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به اینکه آقای شهردارزهی معلم آموزش و پرورش ایرانشهر، همسر و فرزند خردسالش با خودروی شخصی در حال عبور از خیابان ولایت بودند، ادامه داد: طبق اظهارات شاهدان عینی، دو فرد مسلح موتور‌سوار از طرف راننده به خودروی فوق شلیک کردند و این معلم به همراه همسرش کشته شدند و فرزندش از این حادثه جان سالم به در برد.

حسینی با اشاره به محکومیت ‌چنین اقداماتی ‌که رعب و وحشت در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: ‌از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم ‌همچون همیشه عاملان این جنایت را دستگیر ‌و به اشد مجازات برسانند.

همچنین براساس اطلاعات منابع آگاه انتظامی علت این حادثه در دست بررسی دقیق است و احتمال انگیزه‌های طایفه‌ای قوت بیشتری دارد.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:24

به گزارش جام جم آنلاین، یک تبعۀ هندیِ مقیم عربستان که در شهر حائل در شمال این کشور مغازه ای کوچک برای فروش مواد غذایی دارد، هنگام قرائت قرآن کریم در مغازه اش با 2 مرد سعودی مواجه می شود که یکی از آنها با قمه به وی حمله می کند.


"راشا تودی" با انتشار ویدئویی از این حادثه نوشت که دوربین های موجود در محل حادثه نشان می دهد دو سعودی این تبعۀ هندی را که زکریا نام دارد، از ناحیه سر، دست و سینه زخمی می کنند.
رسانه های عربستان نیز نوشتند که افراد مهاجمان پس از رسیدن همسایۀ تبعۀ هندی، بدون سرقت چیزی از مغازه، فرار کرده اند.

روزنامه الریاض در این باره نوشت که مراجع قانونی هنوز هیچ واکنشی به این حادثه نشان نداده اند و پرونده ای نیز تشکیل نشده است.

منبع: شبکه العالم

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:24

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ ماشاالله ملایی اظهار داشت: درپی ارجاع پرونده نیابتی به ماموران پلیس فتا جیرفت مبنی بر هک اطلاعات کارت بانکی و برداشت غیرقانونی از حساب ‌بانکی‌ شهروندی از سوی سارقی اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارق فردی سابقه دار است که قبلا نیز به علت سرقت های مشابه چندین مرحله توسط کارآگاهان پلیس فتا دستگیر و روانه زندان شده است.

ملائی افزود: کارآگاهان پلیس فتا جیرفت با اقدامات شبانه روزی و بهره گیری از امکانات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم سابقه دار این پرونده را شناسایی و در عملیاتی منسجم وی را دستگیر کردند.

وی گفت: این جوان که به هوش سیاه مشهور شده است در آخرین مرحله پس از رهایی از زندان به سرقت اینترنتی 87 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند دست زده بود که به این عمل خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی جیرفت به شهروندان توصیه کرد: برای طعمه قرار نگرفتن در خریدهای اینترنتی حتی المقدور از صفحه کلیدهای مجازی تعبیه شده در درگاه بانکی استفاده کنند تا از سرقت اطلاعات جلوگیری شود.

وی تأیید کرد: زنگ خطر پلیس برای کلیه تبهکاران به صدا در آمده و چنانچه افرادی بخواهند از راه های ناصحیحی کسب مال نمایند پلیس با قاطعیت و جدیت با آنان برخورد می کند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:24

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ،‌ 25 فروردین امسال زن جوانی (30 ساله) با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به ماموران اعلام کرد که از طریق سایت همسریابی با فردی بنام «محمد.م» آشنا شده است که این شخص با طرح پیشنهاد ازدواج، اعتماد وی را جلب نموده و پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به کلاهبرداری 250 میلیون تومانی از شاکیه نموده است.

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: چندی پیش، در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد؛ پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، این شخص به بنده پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتماد مرا جلب کرد و در ادامه ضمن فریب بنده مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهانه های مختلف گرفت.پس از گذشت مدتی، درخواست بازپرداخت وجوهات پرداختی را نمودم که محمد با تهدید مدعی شد که اقدام به تهیه فیلم از من نموده و در صورت ادامه پیگیری جهت گرفتن پولِ خود ، او نیز اقدام به انتشار فیلم در شبکه های مجازی خواهـد کرد.

دستگیری متهم در حین ایجاد مزاحمت خیابانی

با توجه به حساسیت ایجد شده، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم از مجرمین سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام کلاهبرداری به همین شیوه و شگرد دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب مرجع قضایی دادسرای ناحیه 2 تهران قرار دارد.

در ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری «محمد.م»، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی به علت ایجاد مزاحمت خیابانی توسط عوامل کلانتری 101 تجریش دستگیر شده که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، «محمد.م» (متولد 1361) در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی

با انتقال «محمد.م» به پایگاه یکم پلیس آگاهی و ادامه تحقیقات، محل سکونت مجردی متهم در محله امیرآباد شمالی شناسایی و در بازرسی از این محل، تعداد زیادی گوشی های تلفن همراه متلق به افراد غیر کشف شد.

با شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مراجعه این افراد به پایگاه یکم آگاهی مشخص شد که تمامی مالباختگان، زنان و دختران جوانی هستند که همگی از طریق شبکه های مجازی بویژه سایت همسریابی با متهم آشنا شدند.

این افراد پس از مواجه حضوری با متهم و شناسایی دقیق وی، در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که متهم در زمان قرار ملاقات حضوری با ایشان، به بهانه های مختلف از جمله گرفتن داشتن تماس تلفنی فوری اقدام به گرفتن گوشی های تلفن همراه از آنها کرده و نهایتا با سوء استفاده از اعتماد و غفلت این افراد اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه نموده و از محل متواری شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده و مواجه حضوری متهم با شاکی اصلی پرونده، متهم صراحتا به کلاهبرداری، فریب و همچنین تهدید به انتشار تصاویر شاکی در شبکه های مجازی اعتراف نمود.همچنین در ادامه تحقیقات، متهم صراحتا به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه از زنان و دختران جوان نیز اعتراف داشته است.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند در پایان این خبر با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان داشت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه و شگرد مذکور، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی جرایم ارتکابی از سوی متهم و همچنین شناسایی سایر شکات، مالباختگان و بویژه سایر افرادی که به دلایل مختلف تاکنون اقدامی جهت شکایت از متهم نداشته اند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه نمایند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:56

به گزارش جام جم آنلاین، علیزاده در ارتباط تلفنی با بخش خبری نیمروزی سیما افزود:‌ شخصی که خود را در فضای مجازی «مافیا هکینگ تین» معرفی کرده بود عامل هک چند سایت دستگاه های دولتی است که از یک سال پیش بخش مدیریت محتوای سایت ها مشهور به «سی. ان. اس» را شناسایی کرده است.

وی گفت: این هکر تلاش کرد به دستگاه ها اطلاع دهد که حفره امنیتی موجود در پایگاه های اینترنتی سازمان هایشان را مرتفع کنند اما دستگاه ها توجه نکردند.

علیزاده افزود: این فرد علاوه بر اینکه بر اطلاعات جاری در پایگاه های اینترنتی دسترسی داشته اطلاعات مربوط به بانک های اطلاعاتی دستگاه ها را نیز در اختیار گرفته اما از آنجایی که انگیزه تبهکارانه نداشت از انتشار اطلاعات از جمله 3 هزار فیش حقوقی استفاده نمی کند.

وی ادامه داد: این متهم به 3 هزار پایگاه اینترنتی نفوذ کرده که از این تعداد 38 پایگاه به سازمان های دولتی با پسوند gov اختصاص دارد.

سخنگوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته افزود: این هکر توانست به پایگاه اینترنتی سازمان ثبت ، راه و شهرسازی ، گمرک ، سازمان صنایع و معادن و 370 پایگاه اینترنتی دانشگاه ها نفود کند.

وی گفت: این فرد در حد تغییر چهره این پایگاه ها که پایین ترین حد خرابکاری در فضای سایبری است به اقدام مجرمانه دست زده است.

سخنگوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری با اشاره به اشکالات موجود در پایگاه های اینترنتی که موجب نفوذ به آنها شده است، افزود: بخش های مدیریت محتوای این پایگاه ها به روزرسانی نمی شد برای طراحی و اجرای محتوای این پایگاه ها به شرکت های معتبر سفارش داده نشده، فایروال ها مورد استفاده قرار نمی گرفته، نیروی متخصص و کافی برای به روزرسانی وجود نداشته است و از میزبانان استاندارد در فضای مجازی برای ایجاد پایگاه استفاده نمی شد.

منبع: تسنیم

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:56

به گزارش جام جم آنلاین؛ حدود ساعت 20 بیست و یکم مرداد ماه سال گذشته وقوع جنایتی در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در خیابان بهار منطقه شهرک غرب از سوی مأموران کلانتری 134 شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

دقایقی بعد سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جرم حاضر و مشخص شد پسر سی و پنج ساله‌ای به نام حامد در یک اقدام جنون‌آمیز پدر، مادر و خواهرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است که پدر وی به دلیل شدت جراحات در محل جنایت جان باخته بود و مادر و خواهر وی به بیمارستان منتقل شدند.

با توجه به اینکه حامد در محل وقوع جرم حضور داشت به دستور بازپرس پرونده دستگیر و تحقیقات از وی درباره علت این اقدام جنون‌آمیز آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: هشت سال پیش به دختری علاقه‌مند شدم و از خانواده‌ام خواستم که برایم به خواستگاری بروند اما آنها بهانه می‌آوردند، همان سال برادرم که هفت سال از من کوچکتر بود، در یک نزاع مقابل پاساژ گلستان به قتل رسید، برادرم را بسیار دوست داشتم به همین خاطر خواستگاری را عقب انداختم تا اینکه چند روز قبل با آن دختر تماس گرفتم و از وی خواستگاری کردم اما وی گفت ازدواج کرده است همچنین از من خواست که دیگر مزاحمش نشوم، من بسیار ناراحت شدم، امروز به مادرم گفتم چرا به خواستگاری نمی‌ر‌‌وید که او گفت کسی به تو زن نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از حرف مادرم بسیار عصبانی شدم و به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و ضربه‌ای به میز تلویزیون زدم، سپس به پدرم حمله کردم و او روی زمین افتاد، بعد نیز با چاقو به سمت خواهر و مادرم رفتم و آنها را زخمی کردم.

حامد همچنین مدعی شد که چندین بار توسط پدر و مادرش در بیمارستان مهرگان و روزبه بستری و بعد از مدتی مرخص شده است.

تحقیقات از مادر حامد که در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بهمن بستری بود نیز انجام شد و وی که حال نامساعدی داشت به مأموران گفت: حامد مشکل روحی و روانی داشت و قرص می‌خورد اما امروز قرص نخورده بود که ابتدا به پدرش و بعد به من و خواهرش حمله کرد.

ساعتی از قتل پدر خانواده نگذشته بود که مادر و خواهر حامد نیز به دلیل شدت جراحات وارده جانشان را از دست دادند.

حامد برای انجام تست روانی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان کمیسیون روانپزشکی قانونی جنون متهم را در حین ارتکاب سه فقره قتل تأیید کردند، در نهایت پرونده منجر به صدور قرار موقوفی منع تعقیب شد و حامد نیز به لحاظ داشتن حالت خطرناک در بیمارستان روانی تحت‌نظر است.

منبع: تسنیم

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:56

به گزارش جام جم آنلاین ، یک فروند هواپیمای بی ای ائی 146 متعلق به هواپیمایی ماهان ایر از باند فرودگاه خارک خارج شد.

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با میزان ضمن تایید این حادثه گفت: به هیچ یک از مسافران و خدمه پرواز آسیبی نرسیده است.

لازم به ذکر است این هواپیما حامل 79 مسافر و 9 خدمه بود که همه به سلامت از هواپیما پیاده می‌شوند، همچنین هواپیمای دیگری برای اعزام مسافران بعدی این هواپیما (مسیر خارک-شیراز) در حال حاضر به خارک اعزام شده است.

شماره پرواز این هواپیما 4525 بود که ساعت 12:57 از فرودگاه اهواز پرواز می‌کند و در ساعت 13:40 در فرودگاه خارک به زمین می‌نشیند؛ پس از نشستن هواپیما به دلیل وجود باد نامتعارف، هواپیما از باند خارج می‌شود که این امر موجب بروز خسارت به چرخ جلو هواپیما نیز شده است.

طبق اعلام ماهان، این هواپیما حامل 79 مسافر و 9 خدمه بود که همه به سلامت از هواپیما پیاده می‌شوند، همچنین هواپیمای دیگری برای اعزام مسافران بعدی این هواپیما (مسیر خارک-شیراز) در حال حاضر به خارک اعزام شده است.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 20:23

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 21:45 مورخه 29 خرداد 95 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل جنایت واقع در محوطه چمن میدان شهید سلمانی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی 55 ساله بنام «علی.الف» بر اثر اصابت ضربه جسم تیز (چاقو) به ناحیه گردن فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول، کارگر مغازه نانوایی در فاصله چند متری از محل وقوع جنایت است.

بنا بر اظهارات شاهد اصلی صحنه درگیری منجر به جنایت (یکی از کارگران مغازه نانوایی)، مقتول طی درگیری با یکی از کارگران جوان نانوایی بنام «مرتضی» به قتل رسیده است.

شاهد صحنه جنایت به کارآگاهان گفت: ساعت 21:30 مورخه 29 خرداد 95 مرتضی قصد رفتن به خانه اش را داشت که در زمان خروج از مغازه، مجددا با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد که در ادامه، درگیری شان شدت پیدا کرد و به داخل محوطه میدان کشیده شد.

وی افزود: در این زمان مقتول با دسته «تِی» چند ضربه به سمت مرتضی پرتاب کرد که مرتضی نیز با چاقویی که همراه خود داشت ضربه ای را به سمت مقتول پرتاب کرد که چاقو به گردن مقتول برخورد کرد. زمانی که مقتول بر روی زمین افتاد، مرتضی شروع به خودزنی کرد که باعث مجروح شدنش از ناحیه دست و پا شد؛ قصد گرفتن چاقو از مرتضی را داشتم که او مرا تهدید کرد و در حالیکه دچار خونریزی شدیدی شده بود، از محل متواری شد.

با توجه به اظهارات شاهد صحنه جنایت مبنی بر خودزنی قاتل و احتمال مراجعه وی به مراکز درمانی جهت انجام اقدامات درمانی، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجر گذاشته شد و ساعتی پس از ارتکاب جنایت، مأمورین کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم در حالیکه «مرتضی.ر» (25 ساله) جهت انجام اقدامات درمانی بر روی پای راست و کتف دست چپ و جلوگیری از ادامه خونریزی به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری مراجعه کرده بود او را دستگیر کردند.

همزمان با اجرای طرح مهار توسط مأمورین کلانتری 172، کارآگاهان اداره دهم نیز در تحقیقات از محل درگیری (مغازه نانوایی) اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول، هر دو نفر کارگر روزمزد مغازه نانوایی هستند که تنها چند روز از زمان مشغول بکار شدنشان گذشته اما با این وجود و از همان ابتدای آغار بکارشان به دلایل مختلف با یکدیگر درگیری داشته اند.

سرهنگ کارآگاه حمـید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده در پرونده (گواهی شهود و...)، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 20:23